.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل مجمع خيرين سلامت در مازندران
واگذاري امر بهداشت و درمان به مردم به صورت غيرانتفاعي و عام‌المنفعه در مسير اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي و در راستاي تحقق جامعه ايراني برخوردار از سلامت، رفاه و تامين اجتماعي یکی دیگر از اهداف این مجمع است که با حمايت....
تشكيل مجمع خيرين سلامت در مازندران

مشاور رییس دانشگاه و نماینده مجمع خیرین سلامت در استان خبر داد: مجمع خيرين سلامت در استان بزودی تشكيل می شود.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر فرزاد گوهردهی مشاور رییس دانشگاه و نماینده مجمع خیرین سلامت در استان با اعلام این مطلب افزود : با توجه به اصول بيست و نهم و چهل و سوم قانون اساسي و سند چشم‌انداز بيست ساله جمهوري اسلامي مجمع خیرین سلامت استان تمامی تلاش خود را برای بهره‌گيري از توانمنديهاي مادي و معنوي خيرين و تشويق و ترغيب توانگران و نيك‌انديشان به کار خواهد گرفت .

وی افزود : مشاركت گسترده مردم در تامين نيازهاي بهداشتي و درمان و آموزش پزشكي استان کمک بسیاری می کند و در همین راستا «مجمع خيرين سلامت در استان» بزودی تشكيل می شود.

نماینده مجمع خیرین سلامت در استان گفت : توجه به اولويت‌ها و نيازهاي بهداشتي و درماني استان و سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي به منظور هدايت اصولي و ساماندهي كمكها و مشاركت‌هاي مردمي و خيرين از جمله اهداف تشکیل مجمع خیرین سلامت در استان می باشد و با تنظيم فعاليت موسسات خيريه سلامت استان و رفع موانع موجود در تسهيل امر مشاركتهاي مردمي و كمكهاي خيرين جذب می شود .

دکتر فرزاد گوهردهی افزود : واگذاري امر بهداشت و درمان به مردم به صورت غيرانتفاعي و عام‌المنفعه در مسير اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي و در راستاي تحقق جامعه ايراني برخوردار از سلامت، رفاه و تامين اجتماعي یکی دیگر از اهداف این مجمع است که با حمايت معنوي و قانوني از فعاليتهاي موسسات خيريه در بخش سلامت استان به ثمر خواهد رسید .

مشاور رییس دانشگاه در امور خیرین گفت : تلاش براي شناسايي و هدايت و جذب خيرين بخش سلامت در استان ، برنامه‌ ريزي بمنظور تبليغات و فرهنگ‌سازي براي جذب خيرين و كمكهاي مردمي در جهت ارتقاء سلامت در استان ، احداث، تكميل، ترميم، تجهيز و همياري در امر مراكز بهداشتي و درماني استان مورد تائيد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از جمله اهداف مهم مجمع در استان است .

وی در ادامه افزود : همياري در اداره، مددكاري و توسعه برنامه‌هاي مراكز آموزشي، درماني، تحقيقاتي و پژوهشي مورد تائيد ، ارتباط و تعامل با خيريه‌ها و سازمانهاي بين‌المللي در زمينه سلامت ، تلاش در جهت تامين منابع مالي از طريق: اخذ وام، كمكهاي دولتي و مردمي بويژه خيرين در داخل و خارج كشور و كمكهاي سازمان‌هاي بين‌المللي از دیگر اهداف مهم و برنامه های در نظر گرفته شده مجمع خيرين سلامت در استان است که با ايجاد و ساماندهي مجمع خيرين در شهرستان ها و مراكز بهداشتي درماني آموزشي استان تحقق می یابد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.522 seconds.